درمان هاي جديد فيشر مقعد چيست

درمان سریع و بدون درد بیماری های نشیمنگاه با لیزر

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

امروزه با توجه به عوارض مختصر و گاهاً جدي عمل جراحي كه ممكن است با بي اختياري همراه باشد اكثر مراكز درماني معتبر دنيا ابتدا از درمان هاي مراقبتي از قبيل پماد نيتروگليسيرين ۲/۰ درصد و يا پمادهاي ديلتيازم استفاده مي كنند كه ميزان موفقيت آن حدود ۶۵-۶۰ درصد است.
مشكلات تجويز اين داروها سردرد و نياز به مدت زمان طولاني مصرف و گاهاً عدم رضايت بيماران است. داروي ديگري كه امروزه از آن استفاده مي شود سم بوتولونيوم است كه داخل عضله داخلي مقعد تزريق مي شود و تأثير آن بين ۸۵-۷۰ درصد گزارش شده است و در تحقيقات اينجانب حدود ۷۷ درصد درد و علايم بيمار برطرف شده است و از محاسن آن سرپايي بودن و بدون عارضه بودن آن است و سريعاً قابل تزريق است و نياز به بيهوشي و بي حسي ندارد و به صورت سرپايي قابل انجام است و از معايب آن هزينه بالاي دارو در ايران است. ضمنا چون زخم بيمار را بسيار زجر ميدهد ترميم زخم نيز بايد صورت گيرد كه اين عمل هم ميتواند بدون بيهوشي صورت گيرد .
راه نهايي درمان شقاق  يا شقاق مزمن جراحي است كه در اين عمل معمولاً قسمتي از عضله اسفنگتر داخلي قطع شده و گاهاً نياز به برداشتن زوائد پوستي نيز مي شود. طبق آمار و تحقيقات انجام شده پاسخ به درمان شقاق نيز ۹۵ درصد است و نتيجه آن نيز سريع تر است و بايستي با دقت كافي انجام شود تا از عوارض احتمالي آن جلوگيري شود. معمولاً جراحي اسفنگتروتومي در دست جراح ماهر عوارض آن بسيار كم است.بسياري بر اين عقيده هستند كه درمان جراحي در 20 درصد موارد باعث شقاق بي اختياري ميشود كه ديگر به مهارت جراح ربطي ندارد .
من شخصا براين عقيده هستم كه در موارد استثائي از جراحي بايد استفاده كرد و بهتراست از بوتيليوم توكسين استفاده كرد كه ميتوانيم به نتيجه خود يعني شل كردن اسفنكتر برسيم و از بي اختياري هم ديگر خبري نيست و نتايج حاصله تقريبا با جراحي شباهت دارد با در نظر گرفتن عدم نياز به بستري در بيمارستان و بيهوشي و هزينه كمتر بنابراين روش درمان شقاق با ليزر اينجانب روشي بسيار پسنديده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.